Počet položek: 0 0,- Kč

Vrácení/výměna/reklamace

Postup při vrácení nebo výměně zboží:

Zboží lze vrátit nebo vyměnit do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží.

Při výměně nebo vrácení zboží od zákazníka hradí poštovné vždy zákazník.

- zboží musí být vráceno nejlépe v původním obalu. 

- nesmí nést žádné známky použití či poškození (musí být schopné dalšího prodeje), zboží musí být kompletní, jak Vám bylo od nás dodáno (včetně visaček)

- nesmí chybět přiložený formulář pro výměnu či vrácení

- pečlivě jen zabalte, aby nedošlo k poškození

- při 1. výměně zboží - zboží k zákazníkovi hradí poštovné prodávající - monatex

- při 2 a více výměnách hradí poštovné už kupující – zákazník

Formuláře k výměně či vrácení zboží jsou součástí informačního e-mailu o odeslání zboží a nebo přiloženy níže.

Zboží k vrácení nebo na výměnu zasílejte na adresu:

Jana Pěkná - Monatex

Újezd 2

789 85 Mohelnice

Postup při reklamaci zboží:

Reklamaci v zákonné lhůtě 24 měsíců od data nákupu zboží můžete uplatnit spolu s reklamačním formulářem a kopii dokladu a zaslat na adresu:

Jana Pěkná - Monatex

Újezd 2

789 85 Mohelnice

- k reklamaci přijímáme pouze čisté a suché zboží

- k reklamaci je nutné prokázat nákup u nás, a doložit kopií dokladu o nákupu zboží

- reklamaci je nutné uplatnit neprodleně po vzniku vady

Spotřebitel není oprávněn uplatnit reklamaci na vadu, která byla vytýkána již v minulosti, pokud na ni byla poskytnuta přiměřená sleva z kupní ceny.

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Záruční doba pro kupujícího spotřebitele činí 24 měsíců, avšak pro kupujícího, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, činí záruční doba pouze 12 měsíců.

Formulář k reklamaci zboží je součástí informačního e-mailu o odeslání zboží a nebo přiložen níže.

Prodávající postoupí reklamované zboží svému dodavateli k vyřízení. Lhůta pro vyřízení reklamace je minimálně 30 dnů. Prodávající se snaží reklamované zboží vyřídit co nejrychleji.

Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.

V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace.

 

Soubory ke stažení
Formulář pro výměnu zboží.pdf769 kB
Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy.pdf96 kB
Formulář pro uplatnění reklamace.pdf65 kB

Potřebujete poradit ? Vrácení/výměna/reklamace

Vaše jméno, příjmení, firma
Váš email
Váš telefon
Váš dotaz
     Více informací